donderdag 18 februari 2010

Schrijven met licht

Nu ben ik op de blogs van andere al heel wat foto’s tegen gekomen die ik zelf gemaakt heb, dus het wordt wel tijd om zelf ook maar eens wat te uploaden.
En dan beginnen we maar bij het begin, de vlucht:
#1 Canada
#2 Tussen de wolken#3 een geweldige bus...
#4 Sigaren maken
#5 Ik in actie...
#6 Rianne... klaar om een staart te prikken
#7 Laguna de apoyo
# 8 Nogmaals
#9 één van de leraren
#10 Marcos, mijn leraar voor de eerste week.
#11 Bij de torilla bakker#12 De eigenarese in actie

#13 Nogmaals
#14 Hutje op de...
#15 Riool...

Volgende keer weer een lap tekst of mischien eerst nog en bericht met foto's

grg

5 opmerkingen:

  1. heej....
    Een heleboel van deze had ik al van je gezien, toch zitten er nog een paar nieuwe tussen.
    Leuk hoor! Nou van mij mag je voor je volgende bericht een combi maken: zowel een lap tekst als foto's ;)

    kus
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé, leuk hoor om foto's te zien, mooi! Ik sluit me bij Marieke aan: tekst MET foto's :-)
    Veel plezier weer verder! groetjes D & G

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf hoor die foto's krijgen we nog eens een indruk van jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi gerwin,
    Mooie foto's hoor. Ik ga er van uit dat je nog veel meer foto's hebt, maar die zien we dan een andere keer wel.
    Fijn om toch weer iets te horen.

    graag tot een volgende keer.

    gr ma en pa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey Ger Leuk die foto's weten we een beetje hoe her er uit ziet
    ga nu even de lap tekst lezen

    BeantwoordenVerwijderen