donderdag 28 januari 2010

Eerste en laatste

Zo mijn eerste bericht en ik heb geen idee wat ik nu moet gaan vertellen. Dus maar bij het begin beginnen, vandaag 28 januari 2010, is mijn laatste dag op Nederlandse bodem. Als alles volgens planning gaat vlieg ik morgen om 10:05 uur via Houston (Amerika) naar Managua in Nicaragua. Ik kom daar dan om 21:00 uur locale tijd aan. (05:00 uur in Nederland) en ga dan meteen door naar Granada waar ik de eerste 2 weken verblijf en mijn Spaanse lessen krijg.
Daarna ga ik door naar Jinotega, daar staat de centrale waar ik de komende 5 maanden ga wonen en werken.

Nu eerst maar zien dat ik mijn tas ingepakt ga krijgen, eigenlijk is die te klein, maar ik zit nog lang niet aan het gewicht wat ik mee mag nemen.
Enne of ik vannacht kan slapen is nog maar de vraag, het komt nu allemaal wel heel dichtbij. Ik heb het gevoel dat het nog een week duurt, maar het is morgen al.
Mijn volgende bericht komt als het goed gaat vanuit Nicaragua…
Dan heb ik waarschijnlijk ook wel iets meer te vertellen.

grg

1 opmerking:

  1. Hoi Gerwin,
    Nou gelijk maar even gekeken vanmorgen, ziet er leuk uit hoop je te volgen de komende maanden. Nu ik dit zo neer typ zit je nog op schiphol in de zenuwen waarschijnlijk maar het gaat nu dus echt beginnen.
    Wens je veel succes en hoop dat je projekt zal lukken, maar daar gaan we wel van uit toch.
    He wens je het allerbeste en tot over een tijdje zullen we maar zeggen.
    Groet Tante Harmke en de rest

    BeantwoordenVerwijderen